17 Ocak 2012 Salı

Uzun zaman sonra geldim

Burayı unutmuşum tamamen kuzenim Merve'yle bloğu hakkında konuşurken aa bende açmıştım dimi ya oldum bir an :D şimdiii herkes yazmış ben yazmazsam olmaz (her ne kadar geç kalsam da)hemen bir 2012'den beklentilerimi yazıyorum şurayaa :)

2012 ye mektup :)
şekerim hoş geldin mayalar senin hakkında bir şeyler söylüyor ama benim daha yapılacak çok işim var kusura bakma ısınmak falan yok otur oturduğun yerde bu yıl senden bazı isteklerim var :)

-Mümkünse sağlık en başta hastalık uzak olsun çevremden yakınlarımdan (geçen yıl pek güzel değildi bu yönden)
- Mutlu olmak istiyorum,Ağlamak istemiyorum (ikizler burcunun her özelliğini taşıyan ben sürekli değişken bir ruh haline sahibim)
-2011'de çok başarılıydım bu konuda yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar mantığıyla yalandan yalancıdan uzak durdum.(Evrene gönderdiğimiz mesajlara inanıyorum bu yıl iyi insanlar yollar umarım bana)
-Zayıflamak evet 7 kiloya yakın fazlam var versem şöyle yazın Portekiz'e gidiyorum orda sahile salına salına inmek istiyorum hayatımda hiç diyet yapmadım yeme düzenimin değişmeye ihtiyacı var
-Daha çok okumak istiyorum bu yıl okuyup not almak için bir de defter yaptım kendime bittiği gün not ediyorum kitap ismi yazar şeklinde :) 2012'de elimdeki yarım kitapları bitirmeyi çok daha fazlasını almak istiyorum,Kitaba aç bir insanım üstümde tek bir kazağım olsun pek umrumda olmaz ama kitapsız aslaaa
- Mümkünse Japonya'ya gitmeyi istiyorum 10 gün yeter Nisan ayında Fly To Japan 'le şansımı deneyeceğim.
-Yeni insanlar,yeni yerler görmek istiyorum yeni bir dil belki ama yenilikler istiyorum..
- Portekiz'e uçuyorum bu yaz şöyle gezmek istiyorum bol bol alışveriş yapıyım güzel bir yaz olsun
-Profesyonel makine istiyorum ama kursa gitmek için zamanım yok yazın bu konuyu da halletmek istiyorum Portekiz'den döndüğümde elimde güzel fotoğraflar olsun dimi :)
Aklıma gelenler bunlar benim böyle güzel bir yıl olsun istiyorum biliyorum çok geç kaldım ama bunları yazdım gelecek yıl dönüp bakabileceğim bir kaynağım olsun değil mi ama :)
*fotoğraf konu ile alakalı değil boş kalmasın diye ekledim takipte olun fikirlerimle burda olacağım :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder