25 Nisan 2012 Çarşamba

17. İzmir Kitap Fuarı

 Yazmakta geç kaldım ama been tam 2 kere gittim bol bol gezdim bu yıl kitap fuarını,Gidemeyen herkes için gezdim gördüm geldim az foto anlatılcak ise çook şey var.. fuar çok kalabalıktı ben bir çarşamba birde son hafta cumartesi günü gittim cumartesi nefes alamıyordum.Ama gidip gördüğüme deydi doğrusu şimdi içimde pişmanlık var neden daha çok kitap almadım diye ama bir sonraki seneye kısmet bir de evdeki kitapları hatırlayınca kendimi frenledim.
                


Bu ilk gittiğimde aldıklarım çok azlar biliyorum biliyorum ama bende garip bir sendrom var alışverişe gidince ah param biticek yada bu benim işime yara mı diye düşünüp düşünüp çok az şey alıp geri dönerim çarşamba günü de böyle oldu bir de arkadaşlarımla gidince aa şuraya da buraya bakalım derken elimde 2 kitapla döndüm tabii içimde pişmanlık üzüntü cumartesi anne kardeş ben yeniden fuar yolunu tuttuk :)
Death Note manga serisini aldım normalde bir tanesi 9,5 iken pazarlık indirim ben 6 liradan kaptım :)
Natsuo Kirino'nun Çıkış kitabını yazın okumuştum Grotesk'in baskını bulamıyordum ithaki yayınlarına uğradım ve onu da kaptım :)
Sonra annem Denizzz indirim var burda gel demesiyle Acımasız'ı gördüm ben 2 yıl önce yazın şans eseri sıradan bir çik lit sanıp sevimli küçük yalancılar (pretty little lairs)'ı almıştım yazın okurum diye sonra seri beni bir sardı bir sardı hatta dizi oldu şimdilerde :) 5. kitabı türkçeye çevrilmiş kapak ve yayın evi değişmiş doğal olarak çevirmende umarım bir sorun olmaz toplamda 7 kitaptan oluşuyor diğer 2sini merakla bekliyorumm :)
Birde test kitabı aldım malum bu yaz sınav stresi başlıyor hafiften 
Siz gittiniz mi belki de karşılaştık sizinle ne dersiniz :)

11 yorum:

  1. güle güle oku hepiciğini :))) Benim de kuyucaklı var hala elimde, bir türlü start veremedim :P

    YanıtlaSil
  2. benim yerimede gezseydinn

    YanıtlaSil
  3. ben de sabahattin alinin içimizdeki şeytanını istiyordum ama alamadım.

    pazar günü görseydin kapıdan girilmiyordu nerdeyse. ben de iki gün gittim, çarşamba ve pazar:)

    YanıtlaSil
  4. meraba ben blogu yeni keşfettim:) İzmirli olarak pek sevdim:) Kitap fuarına gidemediğim için üzüntü ve hayranlıkla bakıyorum posta sen 2 defa gittiin sonuçta hepsiyle çoook güzel zaman geçir:) takipteyim banada beklerim:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ne çok kayboluyon ama.
    :)
    umarım vizelerin iyi geçmiştir.
    :)
    ödülün var bende.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Bence güzel bir alışkanlık, bense eve gelince hiç hayatımda kullanmıyacağım şeyleri almış olduğumu fark edip keşke paramı boşa harcamasaydım derim. Böylesi daha kötü. :! Gerçi kitap ayrı! Kitap konusunda hiç öyle dediğim olmadı ama, olsun: az ve öz alışveriş en iyisi derim gene de :))

    YanıtlaSil
  7. :) blogunu yeni keşfettim canım bende beklerim
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. aa ızmırlı bır blogger daha :)
    yenı kesfettım blogunu benımkıne de beklerım. bu arada hedıye cekılısım de var :)
    http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

    YanıtlaSil
  9. Death Note mu .) Onun animesini izlemiştim güzeldi .) Mangasını okumadım izledigim şeyi okumak bende olmuyor işte .)
    ojediyari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Keyifle oku hepsini , eğer istersen mini bir kitp çekilişim var beklerim:)

    YanıtlaSil
  11. death note un niye devamını almadın çok iyi bir mangadır.bende okumuştum

    YanıtlaSil