17 Şubat 2012 Cuma

Neler yapmışım ?

Pazar gecesi babam şömineyi yakmış sonra o odada ki uyduda sorun var diye Behzat komseri izlemeye başka odaya gitti bende kitabımı çayımı aldım bir güzel okudum o gece görüntü çok huzur verici değil mi ?  
                                     Öncelikle 14 Şubat hediyelerimi göstermek istiyorum caanım arkadaşlarım bana (inadına) kinder shoko bons veee
Yaklaşık 200 tane midye ben tam bir midye aşığıyım ve canım çeker sınıfta söylerim ertesi sabah sıramda midye bulurum bunlardan sadece 3 tane yedim gerisini tüm okul yedi diyebilirim bir anda sınıfın her yeri midye koktu :) (her midye için ceza olarak 50 mekik çektim)



Geçen hafta sormuştum okula ne götürsem diye herkes uno denge light ekmeği al tost yap dedi gerçekten çok tok tutuyormuş içine tuzsuz lor ve nane koydum çok da beğendim :)

okula bu ton wichler geldi bizim kızlar yiyor ama içinde o kadar çok sos var ki ben ağzıma sürmem doğrusu ton balığınıda yıllardır sevemedim gitti ama bu hafta haşlanmış tavuklu sandiviç yapabilirim :)

Gördüğünüz gibi matematikle cebelleşiyorum bu hafta tenefüslerde bile soru çözdüm o yüzden buralarda yoktum :(

Oz pack nedir biliyor musunuz ? Eğer İzmir'li değilseniz hayır,İzmir'de üretilmiş bir el çantası okul için her rengi deseni var bu da son çıkan modeli ve ben tam bir ozpack hayranıyım bir ara size koleksiyonumu gösteririm ;)

Bu da okulun bitmesiyle kendimizi Egs'ye attığımız an :) ben diyeti bozmadım yeşillikle subway tavuk teriyaki yedim :)

Hafta sonu planınız nedir bakalım ? Ben sinemaya muppets a gidicem bu haftada okulla Fetih 1453'e :)
                                                

7 yorum:

  1. Ay midye istedi canim bayiliyorumm nimnimmm:)

    YanıtlaSil
  2. ohh şömine sefası, ne güzel oludu şimdi ayaklarım üşüyor :((
    o çikolatalardan az ye :))

    sevgiler

    http://darkolivee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. o ton balıklıyla kendini kaybedip kaybedip bulanlardanım ben! >,<

    YanıtlaSil
  4. oz pack kurtarıcı :)

    http://mihracestil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. bende 1453'e gitmeye fırsat arıyorum.Cok keyiflii bi posst:)Ayrıca dardanell sandvicn kasar peynrli olanı çok güzel tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  6. Duygu Senyurek bende bayılıyorum ama çok kalorili iştee :(

    darkolive valla yeni eve taşınalı 1 yıl oldu anca yakabildik :) çikolatalara bayıldım ama mekik çekerek cezamı verdim kendime :)

    D!mple Rock bana çok ağır geliyor birde evde yaptığımın yemesi daha bir kolay :)

    mihrace aynen öylee :)

    Merve Yıldız MY. Fashion ben bu hafta gidicem ben bakalım beğencek miyim teşekkürler tatlım,Ben yememek için uğraşıyorum onlar daha kalorili :)

    YanıtlaSil
  7. zamanın olursa bende mimin var.
    :)

    YanıtlaSil