12 Şubat 2012 Pazar

Diyet mevzusu..

   
     Herkese merhaba keyifli bir pazardır umarım hepiniz için ben şu anda sakin bir pazar geçiriyorum birazdan gidip parabollerle cebelleşicem o ayrı konu tabii :P Size sormak istediğim bir sorum var.Şimdi herkesin bildiği gibi okul kantinleri pek sağlıklı değil hele ki diyetteyseniz yeme olanağınız sıfır.Bu hafta çubuk krakerle çiziyle geçiştirdim ama artık gına geldi.Evden bir şeyler götüreyim diyorum ama ne götürsem ? bana şöyle akmayan ama okulda yiyebileceğim doyurucu bir şeyler söyler misiniz ? Ha derseniz ki kızım lisede evden yemek götürünce dalga geçmiyorlar mı eheheh falan. Yok bizim okulun kantini öyle bir halde ki herkesin elinde evden gelen bir parça kek börek.Ama dediğim gibi diyet yapıyorum buna uygun bir şeyler olması gerekiyor... Önerilerinizi bekliyorum çok çaresiz durumdayım şu anda :( 
                                                 Tekrardan iyi pazarlar :) 

7 yorum:

  1. evde ekmegini hazirlasin bile cok daha saglikli olur :)
    krakerler yiyebilirsin, ben genelde bir sise su ve elmayla giderim okula =D
    kolay gelsin sana canim:)


    iyi pazarlar :)

    YanıtlaSil
  2. kepekli lezzetli bir ekmek arasında bir parça yeşillik ve tonbalığı, bence bu süper, iyice folyolarsan asla akmaz, ve ekmekle birlikte iyi gider çünkü balık sert değil :) belki hoşuna giderse azıcık da mısır tanesi serpiştirirsin, mmm :) ton balığı sevmiyorsan tel çeçil peyniri de koyabilirsin :) kendimce fikir verdim, inşallah işe yarar :)

    YanıtlaSil
  3. unonun diyet için ekmeği var çok düşük kalorili onun içine biraz kaşar ve marul koyuyorum yerine göre salam ekmek çok fazla doyuruyor gerçekten resmen midende şişiyor

    YanıtlaSil
  4. valla ben üniversitedeyim biz de arkadaşlarla evden getiriyoruz yemek :D
    bizim arkadaşlarla favori yiyeceğimiz kepekli ekmek arasına beyaz peynir-domates ve yeşillik. tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  5. ben sabah kahvaltılarım için kepekli ekmekle sandviç hazırlıyorum kendime cnm çok düşük kalorili ve doyurucu oluyor, domates, peynir, salatalık, salam,kaşar koyabilirsin, aynı şekilde tost da olur diyetin bozulmaz merak etme cnm yanına elmada alabilrisin ;)

    YanıtlaSil
  6. Denizcim resim sizinse hic kilolu degilsin ama abla tavsiyesi deyim..arkadaslarinin yazdigi gibi kahverengi ekmek, biraz peynir domates icine en guzel sandvic , hem saglikli hem az kalorili..krakerle gecirme gununu)) bolca sebze yika kucuk kes, koy torbaya onlari atistir))) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Benim de diyete grmem lazıım ama hep bi üşeniyoruum :(( Bloguna bayıldım bana da beklerim :)
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil