30 Ocak 2012 Pazartesi

Kitap Ayracı

Çok severim kitap ayraçlarını böyle D&R alışverişlerimde hep kasanın dibindeki ayraçlarda olur gözüm son 2 haftadır oturdum kitap ayracı yapmaya araştırdım bakındım annemden yardım aldım ve bunlar çıktı ortaya sizce nasıllar ?
En başta ki bebiş amigurumi kitap ayracı amigurumi ne derseniz sizi şuraya alıyım tık tık 
bir yanda ki ilk denemem çantamda ne var videomda göstermiştim siz izlemediniz mi hemen şuraya bir tık
En sondakilerin ipliklerini içine çekmem gerekiyordu ama çok üşendim görüntü için özür dilerim bunları ataşı kıvırarak yaptım çook kolay yapımı sıkı iğneyle yapılıyor zaten :)

İştee son 2 haftadır bunlarla uğraşıyorum şimdi evde amigurumi bebek yapıyoruz biterse onuda gösteririm var mı içinizde örgüden ayraç yapan yada amigurumi sevdalısı bakalım ?

7 yorum:

  1. Ellerine saglık ne güzel olmuşlarrr.En bastaki favorim tbiki amaa:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım çok güzeller (=

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel.Ellerine sağlık.Bu aralar bende örgüyle uğraşıyorum,bana da fikir vermiş oldun bende denemeyi düşünüyorum.Umarım yapabilirim :)

    YanıtlaSil
  4. bu amigurumi şeysini senden duydum.
    bence bu sempatik şeyleri kullanma süs olsun.
    :)

    YanıtlaSil
  5. ilk baştakini bende sevdim, pek şekermiş :)

    YanıtlaSil
  6. Güzelmiş eline sağlık :) Youtubedende takip ediyorm sıksık video yaparmısın çok keyfli oluyo Hande ...

    YanıtlaSil