24 Ocak 2012 Salı

2012 yazına hazırlık ilk diyet :)

Biliyorum fotoğrafa bakınca insanın diyete giresi gelmiyor ama ben dün gece tüm sevgililerime veda ettim.2012'ye yazdığım mektupta da söylemiştim bunu 7 kiloya yakın vermek istiyorum diye onun kesin kararını dün verim bugün başlıyorum dün son günümdü bizde annemle film izledik yukardaki bebelerle :) 

Şimdi gelelim diyet listeme ben Sabah 1 haşlanmış yumurta (sevmeyeni mutlaka vardır ama ben seviyorum hele kışsa bayıla bayıla yiyorum)
1 dilim ekmek 1 kare parça peynir (Sütaş süzme peynir)
1 bardak çay (ben çay,kahveyi şekersiz içiyorum sizde içmezseniz çok iyi olur sağlık açısından hemde formunuzu korumak için)
Öğlen 
Tost peynirli (ben sütaşın süzme peynirini kullanıcam siz de kaşar dışında her çeşit kahvaltılık peyniri kullanabilirsiniz)yanında taze sıkılmış portakal suyu 
Aralarda 
Ben yeşil çay 4 kakule ve limonla kaynattığım çayımı içiyorum şekersiz 
1 Elma 1 portakal yeterli olacaktır 
Akşam 
Haşlanmış tavuk budu 
yeşillik salata (az yağlı)
yanında ayran 
bunu Balık buğlama ile değiştirebilirsiniz ki bence mükemmel 

NOTLAR:   Ben bu listeye uyacağım tabi ki kaçamaklar olur ama buraya yazdığım için biraz da size karşı sorumlu hissettiğim için dikkat edeceğim
Biliyorum bu listeye bakıp ne kadar sıradan dersiniz,diyebilirsiniz ben de eskiden derdim ama yemek düzenimi değiştirmem gerekiyor ben yemek otlakçısı sınıfına giriyorum bi çatal ondan bi parça bundan diye diye tonlarca şey yiyorum midemi genişlettim ne yesem gözümde midemde tam doymuyor buna son vermek amacıyla başladım ve böyle devam edeceğim okul açılana kadar bakalım sonuç ne olacak ümitliyim bu sefer 
Spora gelince konu yapmaya vakit ayırmıyorum yalan değil evde yanlarımı eritecek hareketleri aklıma her geldiğinde yapıyorum her gün 1,5 litre su tüketiyorum ki bu çayla vs ile 2 litre oluyor (normalde yazları 4 litre su içiyorum ama kışın mümkünatı yook )

İştee böyle sizde benim başlamak isterseniz gelin yoruma bakalım ben diyette pazartesi olayına inanmam hiç pazartesi sendrom günüdür o gün mutsuz başlanır hep genelde cuma başlarım ben diyete haftanın sonu oh be derim ama bu sefer hafta ortasında başlamış bulundum.Yani sizde takmayın aa salı bugün diye lütfen iradeli olun hadi bekliyorumm :)

12 yorum:

  1. bende diyetteyim , 6 kiloya yakin verdim ocak 1den beri :D:D
    Kolay gelsin sana!
    Insan istedikten sonra, basasir...
    Saglikli yedikten sonra :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyguladığınız özel bir şey var mı kesinlikle öyle haklısınız size de kolay gelsinn çok teşekkürler :)

      Sil
  2. wawwww ama kucuk seyler sen cok ıyısın kı :) kesınlıkle ıstesın

    YanıtlaSil
  3. ben varım beybi hadi yapalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım ben bugün kakule almaya gidicem aktarlarda varmış çok faydası oluyomuş yağ yakmaya motive edelim birbirimizi ;)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. canım dilerim hedefine ulaşırsın ama en önemlisi sağlıklı bir şekilde olması =)

    YanıtlaSil
  6. hey çok akıllıca.
    tam zamanında başlamışsın.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Kelime hatası yapmışım o yüzden sildim yorumumu, cevap verdim yorumuna ve son yazıma da ayrıntılı ekledim:) blogunu akşam okucam umarım zamanım olmadı bugün:)

    YanıtlaSil
  8. Mekila Çok teşekkürler benimde en büyük dileğim o kastan kilo verdikten sonra pek anlamı yok..
    deeptone sanırım umarım yapabilirim :)
    iρεκβöcεĝι~ Bende pek anlamadım sorucaktım zaten çok teşekkürler bakıyorum heemen :)

    YanıtlaSil
  9. sıkıntılı bir süreç başlıyor ama bu kararlılıkla ilk adımı atarak en güç kısmı aşmışsın. kolay gelsin..

    http://bcfashionblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil