30 Ocak 2012 Pazartesi

İlk Blog Ödülüm

İlk ödülüm Merve Yıldız MY. Fashion 'dan geldi,çok da mutlu etti benii şimdi size kendimle ilgili 7 gerçeği yazacağımm :)

1)Japonya'ya seyahat etmeyi çok ama çooook istiyorum.Ülkenin kültürü,dili,insanları çekiyor umarım bir gün giderim çok istiyorum :) 

2) Çok takıntılıyımdır hemde çoook her dönem bir şeylere takarım kafayı mesela son zamanlarda örgüye taktım sürekli bir şeyler üretmeye çalışıyorum bir dönem film dizi izlerdim sabahtan akşama dek her dönem başka bir şey olur bu :) 
3)Bisiklete binmeyi bilmiyorum evet bu yaşıma geldim bisiklete binmeyi bilmiyorum ama bu yaz hedeflerimin arasında bisiklete binmeyi öğrenmek var hatta yazın Foçada bisikletle kısa yolculuk yapmak istiyorum :)

4)Solağııım :) bu hayatımda hep farklı olmak demekti benim için aile yemeklerinde hep yerim değişirdi kolum birine çarpıyor diye sonra ingilizce kursumda bana özel masa geliyor (bütün masalar sağdan geldiği için) bunu seviyorum aslında :) 

5) Yemek pişirmeye bayılıyorum her türlü yemeği pişirebiliyorum ve çok zevk alıyorum bundan :) 

6) çift sayıların hepsini uğurlu buluyorum özellikle 6,26 ve 96 sayılarını :) aa 6. maddeymiş
7) şıpsevdi aşığıyım koleksiyonum var sadece 8 şıpşevdi kağıdım eksik bir ara gösteririm belki :)

şimdi bu ödüüül greta ,goncanin sepeti ve Maya 'ya ve yapmak isteyen herkese gitsiiin :) 

12 yorum:

  1. sevgili deniz, iki ortak özelliğimiz var! ben de solağım ve japonya'ya gitmeyi çok istiyorum.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence paylaşacağımız çok şey vardır Japonya konusunda çok mutlu oldum doğrusu sevgilerle :)

      Sil
  2. ödül de nedir mim gibi bir şey mi :) en kısa zamanda yazacağım denizcim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir mim olmuş bu sayede bir özelliğim daha aklıma geldii:D

    YanıtlaSil
  4. Bazı maddelerine ayrı ayrı yorum yapmak istedim :))
    1-benimde en büyük hayalimdi ve gerçekleşiyor, inana bana bir şeyi çok isteyince gerçekleşir onu istemekten vazgeçme yeter :)
    2-bende çok takıntılıyımdır bu bazen iyi bazen de kötü oluyor ama yine de biz böyleyiz ve değişemeyiz dimi :D
    6-çift sayılar varken tek sayıya ne gerek var :D :D :D

    YanıtlaSil
  5. greta mim aslında evet bekliyoruum :)

    Merve Yıldız MY. Fashion hangisiymiş o :)

    greaseglee 1-görüyorum bloğunda ve konuşmayı çok istiyorum seninle bu konuda vazgeçmek mi aslaaaa :D 2- kesinlikle öyle en son yapacağım şey kendimi değiştirmek hem de başkaları için :) 6- katılıyorum haahahah :D

    YanıtlaSil
  6. ilk ödülün mü. hımmm benden çok gelir sana ödül ve mim artık. bugünlerde gelseydi hemen verirdim. bu yaptığın ödül yazısı bir ay önce filandı sana daa yeni gelmiş. ama çok şeker yazmışsın valla.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Ferhat Bayram Teşekkürler :)

    deeptone Sağol çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Ilk ödülün icin tebrikler:))

    Blogunu yeni kesfettim cok begendim ve hemen takipe aldim izninle;))

    Banada buyur gel beklerim canim...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ekin Mutfagi by Elif teşekkür ederim hemen geliyoruuum :)

    YanıtlaSil