31 Ocak 2012 Salı

Bu hafta sonu ben #2

Bu hafta sonu bol bol alışveriş yaptım bir kısmı burada mini haul videom için tık tık 

Hafta sonu postcrossing ve onun dışındaki bazı kartlarımı yazdım ama tembellik ettim bugün salı ve hala postaneye gitmedim İzmir bu kadar soğuk görmedi..
Cumartesi gecesi Okan Bayülgen Yalnızlar Diskosu vardı canım kahve istedi deli gibi ama çok üşendim pazar sabahı direk canım kahveme sarıldım çok sevdim bunu yeni almıştım özelliği taze kahve çekirdekleri ile birlikte yapılmış
yaklaşık 10 yıldır gözlük kullanıyorum üşenmezsem bu hafta lensimi almaya gidicem ama gözlükten vazgeçemem çok rahat çünkü :) Yatmadan önce başucumdaki kitaptan 2 sayfa da olsa kitap okuyorum bu kitap babamın kitabı ama çok yavaş ilerliyor anlatım vasat..

Yeni ayracım nasıl ? bir sürü kitaba başladım hepsini yarım bıraktım Ocak ayı 2 kitapla bitiyor sanırım..

Böyle işte tembeldim bu hafta sonu siz neler yaptınız :) 

11 yorum:

  1. bu kadar soğuk havada "hiç" yapmak gibisi yok=)

    http://bcfashionblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Kitap okumayi bende cok seviyorum...Ye dua et sevi bende gecen okudum...
    Blogunla yeni tanisip listeme ekledim

    bende yeni actim blogumu
    buyur sende gel istersen

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ayraçlar süstü ama kullanmayacaktın.
    :)
    şu neskafe yeşili deneyim.
    :)
    vahdettin mi. tarih kitaplarını seviyosun herhalde.
    sıkıcı diil mi.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bide İzmir soğuk mu yahu?
    Sen soğuk görmemişsin.Hava mis gibi.Ben çok memnunum:)

    YanıtlaSil
  6. ayracına bayıldım benim de minik bir ayraç koleksiyonum var çoğalsınlar sizlerle paylaşacağım :)
    bir kez daha teşekkürler sana beni postcrossingle tanıştırdığın için, ilk kartpostalımı heyecanla bekliyorum :)
    bazen gerekir tembellik, hep ışılda ışılda nereye kadar bazen ışıkları söndürüp dinlenmek gerek :)

    YanıtlaSil
  7. Iııh lensler iyi değil bence, çıkarınca kör gibi oluyor insan! Gözlük candır! :)

    YanıtlaSil
  8. Sanırım çikolatalı puding'i fazlaca sevdiğimden seni bulmak zor olmadı :)Blogun keyifli, tebrikler... Ben de bir İzmir'li hemşehrin olarak seni bloguma davet ediyorum Çikolatalı Puding :)

    http://gulsahyilmaz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. bc aynennn öyle :)

    Yemekheyecani(Emel) bende okurum belki Ye Dua Et Sev'i ama bakalım..

    deeptone yok yok kullanmadan olmaz ama :)

    Anci bana bu bile soğuk donuyorum doğrusu :)

    greta aa attın mı kartlarınıııı çok sevindimmm ilk kartın ulaştığında yazıyı bekliyorum kesinlikle öyle haklısın :)

    Modafobik sürekli kullanmayacağım zaten lensleri gözümü yoruyo eskiden de renkli kullanıyordum 3 aylık lens bana 2 yıl gidiyor :D

    Senden Benden Bizden hemen geliyoruuum :)

    YanıtlaSil
  10. zaten kar yağdı yaa:)

    YanıtlaSil
  11. tipik bir kitap kurdusun anladığım kadarıyla, okumak çok keyifli bir alışkan, insana kattıkları da büyük fakat her zaman fırsat ayıramayabiliyosun işte misal ben :)

    YanıtlaSil