18 Ocak 2012 Çarşamba

2012 Okuma Listem :)



Bu yarıyıl için planım elimde ki kitaplarımı bitirmek eğer kitaplığımı kurcalarsak kuytu köşede 40 a yakın kitabım var okunmamış ama ben en son aldıklarımdan bahsediyorum yani onları kıstas alıyorum :) bu benim odamdaki kitaplığım babamın çalışma odasında ingilizce kitaplarım,kardeşimin odasında da ortaokuldan kalma kitaplarım var :) Bunlar ise 3 yıldır benimle beraberler
Bu ise Ocak ayının başında komidinimin üstüne koyduğum kitaplarım.
-Ejderha Dövmeli Kız Önce filmini izleyerek hata ettiğim kitap elimde kaldı gitmiyor sayfalar filminin çok kötü olduğu düşünüldüğü için yeniden çekilmiş zaten keşke önce kitabını okusaydım bakalım ne zaman okuyacağım.
-Ateşi Yakalamak  Açlık Oyunları babamın hediyesiydi 1 yıl kitaplığımda beklettikten sonra 2 saatte bitirdim.2.kitaba daha başlamadım o da beni bekleyenlerden 
-Kayboluş 2010 Mart'ta almıştım hala bitiremedim.İçinde çok fazla tıbbi terim var okumak istiyorum ama bakalım..
-Haşlanmış Harikalar Diyarı Ve Dünyanın Sonu Bir tanecik Zey'imin yılbaşı hediyesi beni tanıyor kız japon edebiyatı almış bana okuduğum ilk Haruki Murakami kitabı olacak :)
-Japon Yapmış Bunu tam da şurada  yazmıştım :) 
-Acımak Bu da bitti tam şurada :) 


4 yorum:

  1. Bir kitapseveri daha tanımak ne güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Bende burada olduğum için çok mutluyum çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Blog dnyasına hoş geldin canım ..
    nice bol paylaşımlar diliyorum..

    böyle boş vakitlere ne çok hasretim..
    oysa aldığım ne güzel kitaplarım var,
    kimi bitecek, kimi sıra bekliyecek, kimi yeniden okunacak !!
    ama yeterki okunsa keşke...


    ne mutlu canım sana...

    YanıtlaSil
  4. Paylaşın hepsini okuyayım bende ah ah çok seviyorum benimde şu 15 günüm var bakalım neler okuyabileceğim bu süre içinde :) çok teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil