18 Ocak 2012 Çarşamba

Neler okumuşum ?

Tam 17 gündür okuduğum kitaplara bakıyorum şimdi sadece 2 tane biliyorum biraz az ama sayıyı yükseltmeyi umuyorum şu 17 günde sadece 2 kitap okumamın sebebi ise sınavlarımdı,geçen hafta perşembe günü sınavlarım bitti sonrasında dizi hastalığına tutuldum bilmem izleyen var mı The Vampire Diaries ve Game of Thrones sınavları bitirip gözlerim japon balığına dönene kadar dizi izledim. 
Gelelim 2012'nin biten ilk kitabına 

-Acımak Reşat Nuri Güntekin 
Kitabı edebiyat sınavım için okudum aslında ben.Kendi seçimim değildi,2 saatte bitirdim çok güzel bir kitaptı tek sorun kitabı okuğumda yaşadıkları ev Yaprak Dökümün'deki evdi.Biliyorum çok komik ama ben öyle hayal ettim    
Kitap akıcı fakat 1928 yılında yazılmış çok fazla eski kelime vardı.Benim kitabımın baskısında her kelime sayfanın  altında yazıyordu.Fakat arkadaşımın kitabında arka bölüme sözlük yapmışlar dönüp dönüp ordan bakmak okuma temposunu baya yavaşlatıyor.Bu konudada sıkıntı çekmedim allahtan :)
Geleliiiim ikinci kitabıma 

Japon Yapmış - Onur Ataoğlu 
Sevgili Onur Ataoğlu'nun kitabına kelimenin tam anlamıyla bayıldım.Benim en büyük hayalim Japonya'ya gitmek orada yaşamak.Bunu gerçekleştiren gözlemlerini aktaran objektif bir bakış açısıyla anlatan biri.Kitapta hep karıştırılan geyşalık,bonsai,şintoizm gibi konular çok güzel anlatılmış.Eleştirmiş günlük yaşamdan özel hayata geleneklerine kadar her konuda çok ince detaylar var.Şimdi Japon Ne Yapmış'ta sıra.Bu kitabın devamı niteliğinde onu da çok merak ediyorum doğrusu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder